Annika in The USA

Annika in The USA

tiistai 13. elokuuta 2013

The Presents

Kuvailin tuliaisetkin pakkauksen lomassa, mutta tän postauksen pystyn vasta nyt julkaisemaan, kun oon lahjat hosteille antanut. Eli tässä nyt vähän listausta ja kuvitusta mun antamista tuliaisista.

Host isä ja veljeni Brady ovat koripalloilijoita ja myös mun perhe Suomessa on kovia korisfaneja. Halusin antaa heille oman kotikaupunkini Kotkan joukkueen KTP:n paidat heidän omilla nimillään ja Suomen ja Usa:n lipuilla varustettuna. Veli oli ainakin ihan innoissaan xD


Host äitini sai suomalaista korudesignia, Kalevala-korun.


Host siskolleni Rileylle annoin myös suomalaista korudesignia, Lumoava sarjaan kuuluvan rannekorun. Sisko on pitänyt sitä siitä lähtien kun annoin sen hänelle, joten kaiketi hän tykkää siitä!:)


Mulla on vielä pienet lahjat toiselle siskolleni, sitten kun hän saapuu Utahiin ja host isän äidillekin, kunhan hänet tapaan. Siskolle mulla on Marimekon meikkipussi, karkkia ja Finlandia-kaulakoru ja host isänäidille mun mamma Suomesta lähetti käsitöitä, kuten villasukat.

Ostettiin hosteille myös tollanen Suomesta humoristisesti kertova Fun Finland-kirja, joka on muuten tosi hauska ja se on myös kätevä, kun se on niin kevyt. Tein itse Kotkasta kertovan kuvakirjan pienten tekstien kera, liitin kirjaan myös kuvia mun perheestä ja ystävistä. Hostit taisi tykätä tästä aika paljon, kun lueskelivat sitä ahkeraan. Otin mukaan myös itselleni, perheelle ja muille karkkia, suklaata, salmiakkia, purkkaa ja perus Suomi-krääsää, kuten avaimenperiä, magneetteja sun muuta. Salmiakkia ei oo ihmeekseni kaikki sitä maistaneet tyrmänneet, mutta huomaa kyllä ettei se mikään jenkkien suosikki ole :D


Aluevalvojalleni mulla on vielä pieniä tuliaisia, kuten herkkuja, magneetti ja Marimekon servettejä.

Halusin panostaa tuliaisiin ja yritin löytää kaikille jotain oikeasti kivaa, eikä vaan sitä peruskrääsää. Tai onhan mulla sitä peruskrääsääkin, mutta halusin antaa heille jotain sellaista pysyvää :D Muumimukejakin meinasin aluksi, mutta sitten ajattelin, että ei ne jenkit ehkä osaa antaa niin suurta arvoa muumeille kuin myö suomalaiset ja toisaalta ne olisi painaneet aika paljon ja huonolla säkällä särkyneet.
Toivottavasti mun hostit oikeasti tykkäsivät tuliaisista!:)

There were some presents from Finland!

16 kommenttia:

desorden kirjoitti...

Kivoja lahjoja :) Varsinki noi paidat on tosi symppikset.

Roosa kirjoitti...

vähän ostit paljon tuliaisii!

Anonyymi kirjoitti...

Olipa hyvä idea antaa jotain vähän erikoisempaa ja sellasta oikeesti hyödyllistä! ehkä saan tosta itekkin vähän inspiraatiota! :D Sun hostit vaikuttaa ihanilta, sulla tulee varmasti upee vuosi jenkeissä!

Candy Rautiainen kirjoitti...

aika rohkeeta viedä sinne salmiakkia. kai tiesit että se on kaikkialla muualla laitonta ?

Annika kirjoitti...

desorden: Munkin mielestä noi paidat oli just hauskat ja Brady oli niin symppis ku oli niin innoissaan toi päällä!:D

Roosa: No, noist karkeista syö varmaa ite hirveesti ku ei nää oikee salmiakist tai noist muistakaa innostun ja mun piti antaa fazerin sinist niille mut otinki ne itelleni haha :D

Anonyymi: Kiva jos sait vinkkiä!:) Mun hostit on kyllä ihan mahtavia, enkä epäile yhtään, etteikö vuodesta tulisi upea! <3

Candy Rautiainen: Öö laitonta?:p en oo eläissäni kuullut tollasta ja salmiakkihan kuuluu varmaan jokaisen suomalaisen vaihtarin tuliaisiin. Yritin googletellakin tota väitettä mutten kyllä löytänyt mitään :)

Jenni kirjoitti...

Oii ihania juttuja oot vieny ja tosi kivalta vaikuttaa sun hostit! Tee postaus siitä mitä jenkit aattelee suomesta ois hauska lukee haha :D äää sun blogi on niiiin ihana <3

Annika kirjoitti...

Jenni: Voisin joskus kysellä noilt Ririn kavereilta mitä ne tietää Suomest ja tälläst, hyvä postausidea!:) Aina ku sanon, että oon Suomesta ni nää sanoo "oh, so cool!!" mut todellisuudes niil ei oo mitää tietoo mis Suomi on haha :D Kiva kuulla, että tykkäät! <3

Anonyymi kirjoitti...

Annikaaaa!:) tää sun blogis on on aivan ihana ja sä vaikutat hirmu kivalta tyypiltä:') jatka samaa mallii ja pidä mahtava vaihtarivuosi

Annika kirjoitti...

Voi ei, mulle tuli niin hyvä mieli sun kommentista!!:') kiitos paljon! <3

Anonyymi kirjoitti...

aivan ihania tuljaisia! :3 +tää sun blogis on ehdottomasti mun lemppariblogi! Mahtavaa vaihtarivuotta Annika :-) Have fun!

-Noora

Anonyymi kirjoitti...

Vastustiko sun vanhemmat koskaan sitä et haluut Amerikkaan vaihtoon? Sun blogi on mun lemppari ja tuun aina nii hyvälle mielelle kun sulta on tullu uus postaus! :) Kirjotat todella hyvin! Toivon sulle vaan kaikkee hyvää ja tiedän että sun vuodesta tulee huippu!

Annika kirjoitti...

Noora: Kiitos sulle ihanasta kommentista! <3 I guess, I'll have lots of fun!;D

Anonyymi: Joo siis mun vanhemmat ei olleet aluksi ollenkaan innoissaan mun vaihtovuosisuunnitelmista. Jälkeä päin äiti on sanonut, että hänen suhtautumisensa oli aluksi tympeä, koska hän halusi nähdä, haluanko tätä oikeasti, vai onko tää vain päähänpisto. Näytin kuitenkin mun porukoille, että haluan tätä todella ja sen jälkeen ne on tukeneet mua, vaikkakin itsehän mie oon suurimman osan asioista hoitanut :)
Kiitos sulle noista mielettömistä kehuista, piristi päivää entisestään! <3 Ihana kuulla, että mun blogista tulee hyvä mieli jollekin!

Nora Fromholdt kirjoitti...

Vautsi mikä ihana blogi ja tuliaisetki on tosi upeit! :)
Oli pakko liittyy lukijaks.

blondincoctail.blogspot.fi

Annika kirjoitti...

Nora Fromholdt: Kiitos paljon!!:):)

Martta Luoma kirjoitti...

Hei sulla on ihana blogi!! Nyt mäkin haluan lähtee vaihtoon ja ehkä vielä lähenkin jos vaan saan opinnot täällä Suomessa niin järjestykseen :)

Annika kirjoitti...

Kiitos Martta!!:) Ihana kuulla, että mun blogi on innostanut suakin lähtemään vaihtoon! Opinnot vaan järjestykseen ja maailmalle, suosittelen ;p