Annika in The USA

Annika in The USA

maanantai 19. elokuuta 2013

Mountains around the big city called Salt Lake

Oon jo niin kiinni Amerikan elämässä, etta lukiessani muiden vaihtareiden blogeja unohdan, että hetkinen, miehän oon myös nyt vaihdossa. Tosi hassua! Toki huonojakin hetkiä tulee, enkä niistä ehkä tänne blogiin niin avoimesti kirjoita, sillä haluan keskittyä hyviin juttuihin, kun vihdoin oon päässyt toteuttamaan mun unelmaa. Sen voin sanoa, että vaihtareiden mielialanvaihtelut ei tosiaankaan ole mitään urbaanilegendaa, vaan ihan tosi ajankohtaista ainakin näin vaihtovuoden alussa! Yhtenä hetkenä on tosi paha mieli kaikesta ja ikävä vaivaa ja hetkeä myöhemmin elämä taas hymyilee. Mutta nyt on kaikki hyvin, host mum ja dad palasivat kotiin ja sitä ennen hengattiin kotona Rileyn kanssa Bradyn valvonnassa pari päivää. Käytiin Ludacrisin konsertissa (mikä sekin oli aika paljon erilainen kuin ajattelin konsertin Utahissa olevan!) ja oon tavannut sisaruksieni kavereita. Yks velin kavereista jopa tiesi, missä Suomi on ja osasi mainita HIM:in olevan suomalainen juttu. Oon yrittänyt mainostaa täällä kaikille, että Angry Birds on Suomesta. Kukaan ei oo aiemmin tiennyt tätä, vaan pikemminkin moni on luullut sen olevan jenkkiläinen juttu :D Perjantaina olin Bradyn mukana naapureiden BBQ-partyissa, vaikka meninkin sinne aika myöhään, kun hengailin alkuillan kaverin kanssa. Naapurit vaikuttavat tosi kivoilta ihmisiltä!

Käytiin yks päivä kuvailemassa Levin kanssa vähän tätä mun uuden kotikaupungin luontoa. Pyydän jonkun jonakin päivänä kuvailemaan mun kanssa enemmän keskustaa ja kaupunkia, mutta tässä kuvia vuorilta, ja Levistä :D


Vitsi, kun saisin joskus otettua kuvan yöllä tuolta vuorilta. Vaikka tuolla näyttää hienolta päivisinkin, voin kertoa, että yöllä toi maisema on ihan huikea!!

Mutta nyt hyvää yötä, taidan nyt kerrankin käydä nukkumaan ajoissa, kun on tullut valvottua. Huomenna pitäisi hoitaa kännykkäasia kuntoo, käydä mahdollisesti koululla ja iltapäivällä tavata myös mun aluevalvoja. Terkkuja Suomeen! <3

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sisältyykö exploriuksen hintaan koulumaksu ja koulukirjojen osto? :)

Annika kirjoitti...

Ei sisälly. Mulla koulumaksu oli joku 250$, siis se kun valitsin aineet mitä otan. Sinänsä opiskelu high schoolissahan on ilmaista, mutta toi hinta otetaan kaikilta oppilailta ja se riippuu siitä, mitä aineita ottaa. Käsittääkseni saan tolla hinnalla kirjat lainaksi koululta. En oo varma!:D

Anonyymi kirjoitti...

ääh hirvee ikävä iski tonne.. olin tuolla salt lake cityssa 2 vuotta sitten vaihtarina.. :')ihan mahtava paikka. Ihanaa vaihtarivuotta annika, pidä hauskaa ja tule takaisin suomeen kokemuksia rikkaampana :) +tää sun blogi on mun lemppariblogi! (:

Annika kirjoitti...

Tää paikka on ihan mahtava kyllä!:) Kiitos paljon, mie pidän! Kiitos vielä kehustas, kiva kuulla, että tykkäät mun blogista!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Vaikka haluutkin kertoa vaan niitä kivoja juttuja, niin olis kiva tietää, mihin kannattaa vaihtarivuonna varautua. Eli niistä ikävistäkin jutuista vois lyhyen postauksen tehdä.

Unelmien eteen kannattaa tehdä töitä ja elää ne.

Annika kirjoitti...

Voin mie tehdä postauksen niistäkin jutuista, tietenkin. En vaan jotenkin jaksa keskittyä huonoihin juttuihin, muutenhan olisin koko ajan valittamassa, kun on liian kuuma, kun ei tänään tarjoilija ymmärtänyt mitä sanoin, kun oli koti-ikävä.. Yleensä jos tulee niitä huonompia hetkiä, yritän tehdä jotain kivaa :) mutta voin mie jonkun postauksen jossain kohtaa omistaa noille huonommillekin jutuille!:D Nyt menee kuitenkin tosi hyvin!

Nimeomaa, täällä sitä eletään yhtä unelmaa!