Annika in The USA

Annika in The USA

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Christmas VIDEO

Tein tossa tällaisen pienen videon näin aaton jälkeisistä fiiliksistä. Aika höpöttelyvideohan tostakin tuli, mutta olkoon :) Teen huomenna tai ylihuomenna kirjoitetun version meidän joulusta. Haluan vielä kiittää kaikkia mun läheisiä aivan mahtavista lahjoista, korteista, kirjeistä ja viesteistä, mitä ootte lähettäneet tänne kauas Atlantin taakse. Oon niin kiitollinen kaikesta. Siitä mitä mulla on täällä ja siitä mitä mulla on siellä.

Hyvää joulua vielä kaikille! <3

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nauti amerikkakaisesta joulusta 💗 .... Me rakastamme sinus 💗 .... Ihana video eikä sen katsominen tietenkään onnistunut kuivin silmin, koet näet mielettömän määrän erilaisuuksia jotka kantavat sua koko elämän 💗... Love äiti

Anonyymi kirjoitti...

Sulin

Tuulia Putkonen kirjoitti...

Pirun kokkikolmonen tuu tänneki kokkaa XD

Annika kirjoitti...

1. Anonyymi: Äiti niin mieki teitä <3 Nautin!! Oli ihanaa skypeillä :)

2. Anonyymi: :-*

Tuulia: Okei oonki aina halun Michiganii!!:D Mitäs ruokaa sais olla?!



Mira kirjoitti...

Ihana !!♥ ja haha hei keskustelukykynen olin lauantainaki, enemmön ku kukaa muu:DD

Annika kirjoitti...

Sie oot mira <3 juujuu siit porukast ehkä keskustelukykysin xd