Annika in The USA

Annika in The USA

sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Happy Easter!

Hello!

Mun pääsiäiseen on tänä vuonna kuulunut ennen kaikkea rentoutumista ja vaan chillailua ihanien ihmisten kanssa. Lisäksi oon lukenut tietysti kokeisiin, kun se koeviikko tosiaan starttasi ennen lomaa. Meillä ei olla hirveesti viimevuosina panostettu kotona mihinkään pääsiäiskoristeluun, niin kuin silloin, kun oltiin siskon kanssa pieniä, silloinhan meijän kämppä oli täys tipuja, raeruohokippoja ja kaiken maailman noitia ja pupuja! Tänä vuonna koristelusta vastasi lähinnä kukkaset, mitä porukat kävivät ostamassa vähän koristamaan kotia.






Nyt pääsiäislomalla oon miettinyt myös ensi pääsiäistä. Miten tulen viettämään sitä ja missä, vai onko ensi vuonna pääsiäistä ollenkaan? Joka tapauksessa se ei tule kuitenkaan olemaan samanlainen kuin tänä vuonna enkä tule viettämään sitä samojen tuttujen ihmisten kanssa!

Erittäin hauskaa pääsiäistä kaikille!

11 kommenttia:

Karoliina Koivula kirjoitti...

ihanuus! mä haluun et sä laitat enemmän kuvia tänne itestäs:-((

Annika kirjoitti...

itsekin ! haha, no koitetaan :D:D

Demi A. kirjoitti...

Kai siellä rapakon takaakin löytyy pääsiäismunia..? ainakin niin mun leffoista ja akkareista kerätty yleistietämys sanoo :D:D

Annika kirjoitti...

Joo mie kovast toivon et löytyis ! Jos oikee onnekas oon ni vähän ois siistii päästä johonki pääsiäismunajahtii joittenki lasten kans ! :D

Milla kirjoitti...

Mäkin oon menossa expon kautta jenkkeihin nyt syksyllä ! Innolla odotan sijoitustietoja, vaikka sitä saa varmaan aika kauan vielä odotella. Expolla on hyvä ku pääsee vuoden alussa New Yorkiin, ihanaa :)

http://milla-usa.blogspot.fi/

Annika kirjoitti...

Oi, vähän kiva ku joku muukin on lähössä Exploriuksen kautta ! :) Itekin ootan ihan innol sijoitustietoi, ne kyl varmaa tulee vast kesäl :( Se on kyl ihan huippuu et pääsee sinne Nykiin, ja vielä year end campilla mahdollisesti uudestaan ;D

Outi kirjoitti...

Hei tosi kiva tää sunki blogi, mihin niist Explon vikoist valmennuksist oot menossa? Ja oivitsi se NYC <3

Anna kirjoitti...

Kiva löytää lisää jenkkivaihtareita 13-14 :)ja muuten tosi kivoja kuvia sulla!

http://anna-americandream.blogspot.com/

Annika kirjoitti...

Outi: oon menossa sinne 4.5 :) minne sie?

Anna: Kiitos! se on kyl kiva, käyn kattoos sunkin blogin :)

Sanna Liisa Emilia kirjoitti...

Moikka! Mun blogissa on sulle haaste :)

www.sanna-intheusa.blogspot.fi

Annika kirjoitti...

Kiitos haasteesta ! :)