Annika in The USA

Annika in The USA

tiistai 26. maaliskuuta 2013

The first one

Hey!
Oon 16vuotta, täytän tänä vuonna 17 ja asun Etelä-Suomessa, Kotkassa. Ensi syksynä oon lähdössä jonnekin päin USA:ta vaihtoon. En tosiaan tiedä vielä minne päin oon lähdössä, sillä sijoitustiedot ei ole vielä tulleet. Niitä odotankin tositosi paljon, tulisivat jo! Järjestönäni toimii Explorius. Järjestöön oon ollut tähän asti ainakin tosi tyytyväinen. Siitä voisinkin kertoa enemmän erillisessä postauksessa.
Ajatuksen vaihtoon lähtemisestä sain joskus ala-asteella ja pari vuotta olen asiaa ajatellut enemmän ja vähemmän. USA valikoitui kohdemaaksi melko samasta syystä kuin monella muullakin. Haluan kokea high school spiritin, mennä homecomingiin ja promeihin ja nähdä sitä aitoa amerikkalaista elämää. Tietenkään en kuvittele, että leffat antaisi oikean kuvan Amerikasta, mutta silti se maa ja kulttuuri kiinnostaa mua ja oon aina halunnut asua siellä. Haluan myös parantaa kielitaitoani ja ennen kaikkea pitää hauskaa ja kokea uusia kokemuksia rapakon toisella puolen.

2013-01-25 18.59.59

Oon ehkä vähän aikasessa tän blogin kanssa, mutta oon jo niin innoissani lähdön suhteen, enkä enää oikeen muusta osaakaan puhua, niin tänne voin näitä vaihtarijuttuja kertoilla, kun musta tuntuu, että mun kaverit ja perhe alkaa olla aika kyllästyneitä mun juttuihin :D Ja kyllähän on muitakin tulevia vaihtareita, jotka ovat jo bloggailun aloittaneet, vaikka lähtöön on vielä aikaa. Tän kautta on myös helpompi kertoa kuulumisia Suomeen, (kunhan siis sinne Amerikkaan asti päästään) kun aikaa ei varmastikaan jokapäiväiseen skypettelyyn tai Facebookissa istuskeluun ole. Aikaerokin Jenkkien ja Suomen välillä on suuri, riippumatta siitä minne päin päädyn. Perhe, kaverit ja tutut (ja ketä mun kuulumiset nyt sitten kiinnostaakaan) voivat seurata tätä kautta mun vaihtovuotta. Jäähän blogista itsellekin kiva muisto vaihtarivuodesta. Hullua, että ajattelen jo aikaa vaihtarivuoden jälkeen, vaikka enhän mie ole vielä edes lähtenyt sinne.
Ennen lähtöä tuun varmasti postailemaan tähän vaihtariprosessiin liittyvistä jutuista. Näistä prosessin eri vaiheista voisin kertoilla ja mun fiiliksistä mitä nyt ennen matkaa tulee. Tällä hetkellä se ainut tunne taitaa olla palava halu päästä lähtemään! Vaihtarivuoden aikana yritän postailla niin paljon kuin ehdin. Kuvia tulee varmasti, vaikkei mulla mitään maailman parasta kameraa olekaan. Varmaan tulee otettua kuvia myös puhelimella, kun se nyt sattuu aina olemaan mukana. Luultavasti tulen ottamaan jonkun verran kuvia myös ipadilla, joka lähtee näillä näkymin Jenkkilään mun mukaan :)  

Welcome to the USA with me!

AINII!!! Kiitän suuresti mun ihanaa ystävää (parasta)Miraa, joka muokkasi blogin ulkoasun tosi kivaksi! Miran blogiin pääsee TÄSTÄ

12 kommenttia:

Demi A. kirjoitti...

Jeea hyvältä näyttää ja kuulostaa!!

...paitsi että voitko pistää Ulkoasu -kohdasta Lukijat -nimisen gadgetin johonkin kohtaan, en osaa seurailla ilman sitä? :D:D

Annika kirjoitti...

Joo laitoin sen just ! :) Hyvä, ku sanoit tost!

Mmilya4 kirjoitti...

Tää ulkoasu on kyllä ihana tässä blogissa! :) ja tosi kaunis oot! :)

http://mmilya.blogspot.fi <- Muakin saa tulla moikkaamaan ja liity ihmeessä lukijaksi jos tykkäsit! :)

Annika kirjoitti...

Kiitos!<3 Joo ulkoasust saa tosiaa kiittää vaa ja ainoastaa Miraa, ku ite en handlaa noit juttui ollenkaa xD

Itseasias oon lueskellut jo jonkun aikaa sun blogias, vois käydä liittymässä:)

Anonyymi kirjoitti...

äiti tässä :)... hyvät ja mielenkiintoiset sivut oot tehnyt yhdessä Miran kanssa :)... tätä on kiva seurailla tulevan vuoden aikana...

Annika kirjoitti...

Jep jep :D

Terhi Lindholm kirjoitti...

Varmasti ihana ja ikimuistoinen vuosi tulossa! :) Onnea matkaan ja ulkoasu näyttää todella hyvältä ;)

http://terhilindholm.blogspot.fi

Annika kirjoitti...

Sillee mieki toivon!:) Kiitos paljon ja joo, itekin tykkään tästä!

Karoliina Koivula kirjoitti...

oi ihana ulkoasu! ja ihana pääästä seurailee pitkäst aikaa sunki elämää<3 ko pitkää aikaa oltu tekemisissä:-/

Annika kirjoitti...

Kiitos!:) Nii ei olla kyl oltu varmaa tanssiaikojen jälkee :o
Löysinki eilen ton sun blogin, kivalt vaikuttaa!<3

Elina Ruuska kirjoitti...

Vaikuttaa kivalta tää sun blogi ^^!! Itse siis asun nykyään USA:ssa ja täällä mun sydän on selvästi. Toivon että sulle tulee mahtava vaihtari vuosi ja saat kokea kaikki USA:n ihanat puolet. Kiva että oot saanu sen mahollisuuden, kaikki johon tutustut tulee olemaan ilosia tuntiessaan sut. Toivottavasti se antaa sulle uusia näkökulmia elämään ja paljon muistoja :) !! Varo vaan, et tahdo lähteä kotiin kun on sen aika ;) !

Annika kirjoitti...

Ihana kommentti Elina!:) Toivon tosi paljon kans et tulis ihana vuosi, itestänikin se tosin on myös kiinni. Oon kyllä vähän kateellinen kun asut jo siellä USA:ssa, itekin jo haluisin lähteä!:D

Pidä sie kans kivaa siellä!:)